hogwarts will always be there to welcome you home

"I don't think the end of the story happens tonight, because each and every person who will se this film and followed these films over the last ten years will carry the story with them trough the rest of their lifes, and it will affect what they do"
-Daniel Radcliffe.

"Dan, you didn't get lucky, you were and are the perfect Harry and will be forever" -Emma Watson

"I'm just so pleased I've shared it with you two, cause you.. I love you, I really do" -Rupert Grint

"The storys we love best do live in us forever, so whether you come back by page or by the big screen, Hogwarts will always be there to welcome you home" -Joanne Kathleen Rowling

Har sett klart premiären nu. Texterna ovanför är bitar från Daniels, Emmas, Ruperts och Joannes tal. Otroligt fina tal, verkligen.

Det finns inte ord för hur mycket jag kommer sakna Harry Potter. Även fast filmerna och böckerna alltid finns kvar är det inte samma sak. Det är ändå slut. Någonting som har funnits i hela mitt liv har helt plötsligt tagit slut. Ganska svårt att ta in. Men jag är trots allt enormt tacksam för att Harry Potter har varit en del av mitt liv. Är övertygad om att jag kommer läsa om böckerna och se om filmerna så att jag nästan kan dem utantill. Men seriöst, det kommer aldrig finnas något bättre än Harry Potter. Åh, är så glad att jag fick uppleva magin. Tack Joanne, Tack Dan, Emma, Rupert och alla andra skådespelare som gjorde mitt liv magiskt. Ni förgyllde min barndom. Jag älskar er. +++++++

Farväl♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 Hej!  Linnea heter jag. Börjar nian till hösten, är alltså född 1996. Halvblond med gröna ögon.

  Det jag gillar mest är att fotografera,
  spela fotboll, umgås med vänner,
  köpa fina kläder och skor, och sommaren♥
  PS. Harry Potter nörd. 8D


RSS 2.0