att längta till & önskedrömmar


åh vad jag längtar till våren. den vackraste årstiden, enligt mig. ska fota fota fota fota, hur mycket som helst.


önskar att jag skulle befinna mig i japan under våren, när alla vackra körsbärsblommor slår ut. men har jag tur kanske jag iallafall är i stockholm. skulle vara en dröm att få fotografera dem.


hej london. ville bara säga att jag tycker om dig väldigt mycket. hoppas vi ses igen.


vill traska runt i ett par dr.martens, varenda dag...


...och gå klädd i den allra finaste tröjan jag sett på väldigt länge.


någon gång ska jag tatuera mig. precis såhär.


och åh vad fint egentligen, var tvungen att ta med bilden bara därför.


önskar att mitt rum såg ut lite såhär. med en fin drömfångare som fångar upp alla mina inte så fina drömmar.


och oj vad jag vill att mitt hår ska vara såhär ljust. och så vill jag kunna göra fiskbensflätor. himla fint ju.


jag har alltid önskat mig en hundvalp. en sådan som bara finns där. allra helst en golden retriever. 


i år har jag bestämt mig för att läsa massvis med böcker. vet inte varför, men jag tappade liksom bort läsningen lite förra året. det kändes lite som att jag inte hade tid, fast jag egentligen hade det. jag antar att jag prioriterade andra saker framför att läsa, som t ex att sitta framför datorn. hmm... 

bilder från weheartit.com, arytmi.tumblr.com och swedishjam.tumblr.com.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 Hej!  Linnea heter jag. Börjar nian till hösten, är alltså född 1996. Halvblond med gröna ögon.

  Det jag gillar mest är att fotografera,
  spela fotboll, umgås med vänner,
  köpa fina kläder och skor, och sommaren♥
  PS. Harry Potter nörd. 8D


RSS 2.0