en lista om fina saker

just nu vill jag mer än gärna ha ett par låga dr martens. ↓ tillsammans med ett roliga strumpor blir dem helt förträffligt fina!
det kan också gärna fortsätta snöa. trodde faktiskt ett tag att det skulle bli en jul utan snö, men för någon dag sen kom den! wiie!
att lussebullar är goda vet väl många men jag säger det ändå igen. så.himla.gott!
men jisses. tappade bokstavligt talat andan när jag såg hennes hår. åh, jag vill jag vill jag vill.
(gröna eller blå toppar hade inte varit helt fel det heller)
.... isblåa ögon. (vilket kanske inte syns på denna bild men iallafall, mums)
vill också ha en sådanhär väska i min ägo. allra helst en blå, som på bilden, eller en röd.
vill fläta mitt hår i alla möjliga sorters flätor. en för varje dag i skolan.
gå runt med en analogkamera och fånga alla fina ögonblick...
.. för att sedan framkalla dem och kanske hänga upp dem på väggen.
också vill himla gärna ha ett piano att spela massvis med vackra låtar på.
sist men kanske mest av allt vill jag gå runt med ett léende på läpparna hela tiden. vara lycklig, helt enkelt.
bild 1 härifrån, resten från weheartit.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 Hej!  Linnea heter jag. Börjar nian till hösten, är alltså född 1996. Halvblond med gröna ögon.

  Det jag gillar mest är att fotografera,
  spela fotboll, umgås med vänner,
  köpa fina kläder och skor, och sommaren♥
  PS. Harry Potter nörd. 8D


RSS 2.0