"there's no shame to be afraid"

ibland får jag känslan av att lycklig. sprängfull av bubblande lycka som vill ut. det får mig att vilja göra så mycket. allting får inte plats inuti mig men inte heller utanför. det kan kännas som om man inte har tid. även fast en dag av våra liv är är lika lite som 1 sekund. vi har tid. men det känns ändå som att tiden rinner ut alltför fort. jag vill hinna leva mitt liv och vara lycklig. jag vill finna kärleken och spendera mitt liv med den jag älskar. ibland tänker jag att jag inte kommer finna mitt andra jag. min andra halva. men alla hittar honom, någon gång i livet. vare sig det är idag, imorgon, månader eller år. man kan tro att man har funnit den. men de kan också visa sig vara fel. och då står man där, ensam vid vägkanten. med ett borttappat hjärta och ett förvirrat huvud. varför lämnar man. varför stannar man inte kvar. det kan nog ingen svara på, jag antar att känslor förändras. kan vara fint men ack så sorgligt ändå. nu tappade jag också bort mig totalt, men det jag mest ville säga var att när man väl finner inspiration och vill göra något av den, vars finns då den tid man behöver. var finns orken och kraften att skapa något. det måste man återfinna. livet går inte ut på att vara inom en ram. så ta tid och finn er kreativitet. slösa inte bort livet. och viktigast av allt, ta er tid att älska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 Hej!  Linnea heter jag. Börjar nian till hösten, är alltså född 1996. Halvblond med gröna ögon.

  Det jag gillar mest är att fotografera,
  spela fotboll, umgås med vänner,
  köpa fina kläder och skor, och sommaren♥
  PS. Harry Potter nörd. 8D


RSS 2.0