just between you and I, you and me and the satellites

det är svårt att skriva. att förmedla sina känslor genom ord, och att binda samman dem till en text. det känns som att det inte finns plats för att känna. inte när man är sprängfull av lycka iallafall. inte av sorg, kärlek eller smärta heller, för den delen. vill bara skriva av mig allt och börja om på nytt. göra plats för nya känslor. förhoppningsvis lycka. men andra känslor också, för något annat vore ju konstigt. men åh vad jag vill känna något nytt, något främmande, framförallt något som får mig att tappa andan. som får mig att vara lycklig, och gör mig hel igen. som tar bort sorgen och smärtan från förr, och läker alla sår. för även om tiden kanske inte raderar alla spår från det förflutna, kan den iallafall lindra smärtan och ersätta den med lycka, och kärlek. jag vet knappt vad jag skriver men jag antar att det kommer någonstans inifrån mig. jag har alltid tyckt att det är lättare att uttrycka mig genom ord. det känns tryggt. men så otroligt svårt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 Hej!  Linnea heter jag. Börjar nian till hösten, är alltså född 1996. Halvblond med gröna ögon.

  Det jag gillar mest är att fotografera,
  spela fotboll, umgås med vänner,
  köpa fina kläder och skor, och sommaren♥
  PS. Harry Potter nörd. 8D


RSS 2.0