bloggtankar

Canon eos 450d + Canon ef 50mm f/1.8

Sitter och funderar kring en förändring här på bloggen. Det nuvarande känns gammalt, men å andra sidan vet jag inte hur jag skulle förändra. Funderar på att göra ännu enklare, eller kanske mer avancerat. Just nu har jag ingen aning om hur jag vill ha det. Tycker det är ganska svårt att komma med nya ideer till bloggdesigner. Unika, alltså. Nog för att det alltid finns någon som har likadan, eller iallafall en liknande design. Men man kan ju alltid lägga till egna detaljer. Jaja, nog pratat om det. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 Hej!  Linnea heter jag. Börjar nian till hösten, är alltså född 1996. Halvblond med gröna ögon.

  Det jag gillar mest är att fotografera,
  spela fotboll, umgås med vänner,
  köpa fina kläder och skor, och sommaren♥
  PS. Harry Potter nörd. 8D


RSS 2.0