en fredagslista


När jag vaknar på morgonen har jag ofta sovit alldeles alldeles för länge. får klädpanik och har inga kläder alls att ha på mig. stressar som tusan för att inte komma allt för sent. måste verkligen stiga upp tidigare.

Värsta stadiet i livet är när man inte kan se fram emot något utan bara stannar upp och undrar vad som egentligen är meningen med allt.

Den bästa känslan är när man får vara omgiven med dem man älskar. och att vara lycklig, och kär.
bild

Jag är rädd för en hel del saker. både små och stora.

Jag tycker det är fascinerande med universum. kan inte ens föreställa mig vad som kan finnas där.

Jag skulle vilja vara fullkomligt, hopplöst förälskad. och lycklig, såklart.

Jag ogillar människor som trycker ner andra för att själv få bekräftelse. och när man blir sviken.
bild

Jag tycker om musik, stickade tröjor, varma halsdukar, fina böcker och fina filmer, harry potter, kameror, sommar, vinter, fotboll, kärlek, resor till exotiska platser och mjuka famnar.

Nu för tiden lyssnar jag på allt och lite till, men mest av allt akustiska feel-good låtar.

Nu för tiden tittar jag mest på världsfina one tree hill och twilight. (förövrigt var breaking dawn otrolig. det fick mig att än en gång kära ner mig i vackraste twilight.)

Bästa dagen på veckan stavas f-r-e-d-a-g. då kan jag äntligen andas ut och släppa allt press och stress. thihi.

Folk brukar säga att man ska leva livet fullt ut.

När jag blir arg slår jag igen min dörr och surar på mitt rum. annars visar jag det inte.

I sommar hoppas jag att mina drömmar slår in. att jag blir kär i en fin pojke, att jag hittar fina böcker att läsa, att jag spenderar tid med min familj och mina vänner och leva livet som bäst. hoppas även på att få ett bättre självförtroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 Hej!  Linnea heter jag. Börjar nian till hösten, är alltså född 1996. Halvblond med gröna ögon.

  Det jag gillar mest är att fotografera,
  spela fotboll, umgås med vänner,
  köpa fina kläder och skor, och sommaren♥
  PS. Harry Potter nörd. 8D


RSS 2.0